Klachten

Mocht u problemen ondervinden in uw contacten met Nester, dan kunnen wij, indien gewenst, hierin bemiddelen. Dit geldt echter uitsluitend voor leden van de HBV BRES, dus inschrijven is een must! Daarbij komt dat in het jaar van inschrijving geen contributie verschuldigd is!

Indien uw verhuurder NESTER uw vraag, opmerking of klacht niet in behandeling of serieus neemt, dan kunt u dit via onderstaand klachtenformulier bij HBV BRES kenbaar maken.

Wij zullen dan z.s.m. met u contact opnemen om uw klacht te bespreken en met u over eventuele vervolgstappen overleggen. Van alle correspondentie of andere mondelinge contacten met uw verhuurder Nester houden wij u op de hoogte.

Heeft u vragen over huren of woningzoeken, waar u niet uitkomt, vraag het ons gerust . Wij weten als HBV BRES meer dan de gemiddelde huurder en weten u ook eventueel verder te verwijzen of indien nodig, samen met u naar antwoorden of mogelijkheden zoeken, om uw vraag of probleem te helpen oplossen.

Maar wij kunnen er wel voor zorgen dat u als huurder gehoord wordt en dit leidt vaak tot een. voor iedereen bevredigend, resultaat.

Vul het klachtenformulier en/of het inschrijfformulier in en verzend dat via internet, maar u kunt natuurlijk indien gewenst, ook de formulieren printen en verzenden naar ons kantooradres: Nopperhof 6, 6071 WB Swalmen of bij urgentie kunt u ook bellen

Alleen klachten voor Roermond / Swalmen 06 10 45 28 77

Alleen klachten voor Beesel / Reuver / Echt 06 45 98 76 37

Kantoor HBV Bres Thaalpad 31a in Echt op elke dinsdag in de even weken

open van 12.30- 14.30 uur.

Behalve in juli en tijdens de schoolvakanties.

    Klachten formulier